Klassresa <3

Igårnatt kom jag hem från en fantastiskt underbar klassresa!  Tack för den underbara helgen alla! <3

En av dom roligaste helgerna i mitt liv, gu så roligt vi haft!

Var tänkt att skriva lite va vi gjort under dom här dagarna .

Onsdag: kl 21.00 gick bussen från Föllinge,  mkt trevlig resa , Ganska drygt men de va ändå kul .
Musik, Film, Gitarr, MKT skratt å massa mer!

Torsdag: Vi kom till Göteborg runt 09.00 tiden. Då gick vi in på Vårat hotell och skulle lämna väskorna i ett rum eftersom vi egentligen inte fick checka in förrän 15.00. men som tur va så va de några rum lediga så då fick vi våra nycklar och åkte upp å kollade på vårat rum, jätte fina rum!!
Efter vi packat in våra väskor i rummen, fixat oss lite efter bussresan åkte vi till Universeum å kollade lite :)
Vi åt där och sen bar det iväg till Liseberg :D gu va roligt de var!
 - Höjdskräcken ,  en gång och aldrig mer! De värsta jag gjort i hela mitt liv ! USCH!  haha .
23.00 åkte vi tillbaka till hotellet och sov .

Fredag: Vi klev upp runt 07.00 och fixade oss, åt frukost och sedan gick tog vi spårvagnen ner på stan , fy fan va mkt affärer! Jag köpte lite kläder; en Jacka, 3 tröjor, en Jeanskjol, och ett par rutiga shorts .
runt 13.00 gick vi å åt på donken tsm med resten av klassen, eftersom de va förbeställt lunch där .
Sedan for vi på Liseberg och var där resten av kvällen :)
Vi åkte massa karuseller å hade kul . Emanuel skulle spela på "Toblerone Hjulet"  efter tredje försöket vann han 2 kg :D
Alla hoppa runt å skrek å va galna och jag skulle hoppa på Emanuel å klantig som jag är så trampa jag snett å typ sträckte ett ledband, AJ!!
Jaf fick sätta mej på en bänk, tills det kom typ 4 vakter å hjälpte mej, dom linda runt fote å skjutsa ner mej till nån "sjukstuga" med rullstol.
Då linda dom om foten igen, å ringde efter en Taxi som skjutsa hem mej till hotellet..

Lördag: Jag vakna å hade fortfarande lika ont i foten då bestämde vi oss för att ta en taxi till akuten å kolla upp foten,
så Gunnar å Kia följde med mig dit . Men när vi kom dit så va röntgen stängd! Ofta dom stänger den då på en lördag! :o
Så då fick ja nån stödlinda lr nåt till foten å så fick jag köpa kryckor för 200 kr ,  jippi .... -.-
Efter besöket på akuten tog vi en spårvagn ner till Nordstan där jag mötte Victoria och Brita :)
Gick lite mer å kollade på kläder, köpte ett par (as snygga) Jeans, 2 Chinos, Solglasögon och en hårspray (:
Nu är jag ganska pank!
Efter att ha gått å kollat där med kryckorna å fått blåsor på händerna så skulle alla åka å bowla, tyvärr då så fick jag sitta å kolla på .. Fast Hanne å Katarina satt med mej så de va kuligt (: 
Sedan for vi till Hotellet å hade hur kul som helst :D  Vissa kmr väl ihåg mindre än andra ... hahahaha!  

Söndag: klev upp tidigt å fixade mej. Jag å Kia gick å åt frukost å kollade va vi skulle gör med mina krykor eftersom jag fakltsikt kunde gå utan kryckor nu :) Så då var Kia snäll å for tillbaka till akuten med dom och jag fick tillbaka mina 200 kr, Tack Kia! :)
kl 11.00 hade alla checkat ut ur rummen och sen for vi hem ..

Tack alla för den bästa helg någonsin!
Jag har fått så många minnen som ja aldrig kmr glömma,
fått mkt bättre kontakt med vissa,
jag saknar gbg .

<3<3<3






Emanuel , (:     Victoria (:   Kia (:   Emanuel å Brita :)



Inne på vårat rum .     Universeum :)   Shopping :D   Lördagkväll ;D


Mina flickor :) <3


<333




Lite bilder :)

/L

Kommentarer
Postat av: maddi

ja låter som att ni hade väldigt kul :D

synd att jag missade dig för jag hade inte ditt nummer :(

men vi får se till att ses nån annan gång! snarast, inte typ om tre år.. haha :p :)

2009-05-25 @ 21:28:42
URL: http://indiehjarta.devote.se
Postat av: Clara

GBG ÄR KUNG:D jag älskar staden !

2009-05-25 @ 22:19:22
URL: http://clarasmith.blogg.se/
Postat av: Hanne >:)

Jag vill också tbx. de var underbsart ! <333

2009-05-27 @ 13:14:31
URL: http://hanneeleonora.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0