sommardansskola , <3

Jag kom nyss hem från sommsrdansskolan i Myrviken, å fan va jag har haft det kul!
Underbart , jag saknar alla redan ! <3

Nu har jag ont i fötterna så in i helvete , jag har  träningsverk och så är ja något trött . D har inte blivit så mycket sömn dom här dagarna, men ja klagar inte för kul har jag haft!


Nu sitter jag å kollar på när mamma och julia sädar i hennes lägenhet,  vi ska snart flytta alla grejer å så till våran nya lägenhet :) längta ,


Imorrn så kommer jag att packa typ hela dagen, vi drar nämligen ner till Stockholm , arlanda på torsdag kväll .
Kl. 07.15 flyger vi till Bulgarien, åh, va härligt! :D

Va gärna sociala imorrnkväll å skicka ett sms lr nå , för ja ska åka bil till stockholm, segt .

ha en bra sommar ,

/L

Kommentarer
Postat av: maddie

trevlig resa :D:D

2009-06-18 @ 15:04:43
URL: http://indiehjarta.devote.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0