3 dagar ,

Det känns overkligt att det bara är tre dagar kvar innan sommarlov
Det kommer bli så skönt att slippa gå på cpbergskolan nå mer, men ja kommer sakna min klass som tusan!
underbarast klass <'3

Idag på skolan var det fotbollsturnering,  nian är bäst shalalala  ,  jag å Kia var bäst hejjarklack iaf , haha.
Jag fick tyvärr inte spela, läkaren har sagt att jag inte får idrotta nu .. de suger .

Det händer typ ingenting på skolan nu sista veckan, i måndags skulle vi tydligen ha en ute dag, men våra mentorer hade visst glömt att informera oss om de! Lyckat . Så typsikt cederberg! Så de blev ju ett antal som blev uppskrivna på skolk. men dom får ju skylla sig själv .
Imorrn har vi typ städdag lr nåt, å då passar jag å nåra på att träna på sången vi ska sjunga på skolavslutningen, åh, jag är så nervös! ;s

I Lördags var det invigning av sporthallen, gu så stor den är!
Jag sjöng , åh , shit . De gick ju inte så värst bra ..
På kvällen blev det tre rätters middag, underhållning och dans mm , de va ändå skoj :)

Victoria följde med mej hem sen ,   vi sov hela söndagen nästan .

3 dagar till sommarlov, 4 dagar till sds, två veckor till bulgarien, 3 veckor till ny lägenhet och födelsedag , ja längtar! :D

/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0