soommar ,

åh va jag gillar sommaren, sommarlov,  gu så skönt det är !

Idag vaknade jag 12.00 av att mamma å pappa kom hem från nån stuga,  då klev jag upp å åt liite frukost å sen åkte jag faktiskt till farmor å klippte gräs, okul , men jag ser bara pengarna framför mej.
Efter jag hade klippt hälften slutade framdriften( lr va de heter)  å funka, KUL , så ja klippte utan den ,  å fan va jobbigt de va! va nära på å slö sönder den där jävla maskinen .. Men sen kom pappa å då for ja hem så fick han klippa klart ^^

Imorrn ska ja nog åka till föllinge å prata med dom på Ica om hur ja ska jobba å så.
Jävla kommunjobb, typ världens sämsta lön , men d är väl bättre än inge.. 
Vill int jobba där , måste dessutom åka moped dit varje dag, åh .. segt .

På torsdag kväll kommer Victoria hit å vi far på Dunder ,
efter de åker vi till stan å sover där ,  och följer sedan med jannez till blomsterhult å sen vidare till Malung :D
Vi blir där i tre dagar, grymt roligt :)) 

 
/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0