.

Igår jobbbade jag klart hos hulkda efter två dagar, tjäna litte cash ti yran (y)
Jag har vikt en massa jävla jeans hela dagarna, ingen ordning alls där ;s


    
      före ..                                         .. efter :D  stolt är jag (y)

När klockan blev fyra fick jag åka hem, men innan jag får  frågade hon om ja ville vara med på en modevisning, de kan bli kul :) haha.

Idag gör jag absolut ingenting,  har varit hemma själv två dagar nu, ganska skönt faktiskt.
Imorrn börjar jag jobba i föllinge på Ica, och som tur är så jobbar min faster i föllinge oxå så då får jag åka med henne ist för min kära moped. skönt!
På fredag slutar jag 15.30, då kmr Victoria till mej i föllinge och sedan hämtar mamma upp oss och vi far till ösd.
Köpa biljetter till yran, mm ;) 

/L
  

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0