Torsdag 29/1

Nu sitter jag på skolan har har eget arbete, skulle ha musik egentligen med vi har ingen lärare så vi får ha eget arbete ist. Jag som ville ha musik.. 

Nu sitter jag å skriver på mitt arbete i svenska, om en känd författare, Selma Lagerlöf skriver jag om . Det går väl sådär, är så dålig på att skriva sånna här saker. Just nu skriver jag faktan, och det är så drygt för jag är sämst å formuler å sånt. behöver min systers hjälp till det här x) .

Efter den här lektionen har vi tyska, typ världens tråkigaste ämne, fan va de är segt.
Sen lunch, SO och Bild. tråkig dag.

Ikväll blir jag hemma själv :)  måste packa å sånt till helgen, ååh. va drygt. Sen blire väl att jag sätter mej vid datan å segar på som vanligt xP 

Ring och Smsa, för jag kmr ha sjukt tråkigt ikväll x(


Puss (:

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0