Tisdag 13/1

Usch va tråkigt jag har nu, sitter å väntar på Ubbe, ( våran SO lärare) , ska åka med han till stan idag. men han skulle på nåt lärarmöte först så får sitta här på skolan å vänta i typ två timmar .. -.-  drygt.

Dryg dag idag, är typ as trött också.

Började med nån stor seg Svenska sak idag. Ska välja en känd svensk författare, fick nio att välja på, å alla är så gamla så jag känner typ inte igen nån xD
men jag valde iaf Selma Lagerlöf.
Ska skriva värsta mycket fakta å så om hon, å de skulle va typ ett häfte på typ 4 sidor :O herregud, å de skulle va klart innan v. 8. och då ska jag även läsa en bok som hon ha skrivit, och då tog jag Nils Holgersson  ( lr va den hette) å de är typ 424 sidor i den !! :O och skriva en bokrecension om den :S ååh , va jobbigt!

På SOn ska jag också lämna in ett arbete om Alkoholpolitik, fast då jobbar jag med Arvid och Emanuel, så de går väl bättre då :)

Och Matten, kände mej väldigt duktig igår, jobbade värsta länge :o så nu har jag bara typ 40 tal till jag är ikapp alla andra :D känns skönt x)  haha.

Imorrn äre uppvisning på massa skolor, pinsamt ( jag kmr göra bort mej.. som vanligt xD )  , men de ska bli kul :)

aja, orka skriva mer xP

Puss!


aja,

Kommentarer
Postat av: angelica

det ska bli kul att se dig :D du är jätte duktig, du kommer inte göra bort dig, och OM det skulle hända i nån sekund, så skulle ingen märka det :)

2009-01-13 @ 22:04:58
Postat av: angelica

det ska bli kul att se dig :D du är jätte duktig, du kommer inte göra bort dig, och OM det skulle hända i nån sekund, så skulle ingen märka det :)

2009-01-13 @ 22:05:02

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0