Onsdag 28/1

Nu har jag äntligen gjort mitt gymnasival, det känns skönt :)  jag valde :
1: Frisör - John Bauer
2: Frisör Internationell - Bräcke
3: Estet musik - Vittra.

Och nu är det bara att hoppas på att jag kmr in på första :)


Skolan idag var seg, som vanligt. Fick tillbaka mitt Kemiprov jag gjorde förra veckan, blev ett VG, nööjd (:
Hade även min muntliga engelskaredovisning idag, usch vad jag hatar att prata inför folk. men det gick väl bra hoppas jag :)  får väl se va lärarn tycker xP

och det är så skönt för vi har inte en enda läxa,  lr bara mattebetinget som jag ligger efter i, och en svenska uppgift som ska va inlämnad v8. och SOn som skulle lämnas in igår och så skulle jag läsa en bok ...   ja, lite va de väl, men ändå. inget jag MÅSTE göra idag iaf :) hehe.

Till helgen ska "konfaledargruppen" åka till Vålådalen på nå läger, åå jag är verkligen inte pepp på de. ångrar sjukt mkt att jag börja på de där.. men vi får väl göra de roligt då ;)







 

</3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ångrar också att jag började läsa det här konfa ledar kittet :S men känns menings löst att hoppa av nu :/ <3

2009-01-28 @ 17:04:51
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du det är grymt kul i vålådalen och ta med badkläder för det finns badtunna:P

2009-01-28 @ 23:38:53

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0