Lördag 10/1

Sitter här hemma å har sjukt tråkigt, längtar ihjäl mej till hösten då jag får en egen lägenhet, och får börja i en ny skola med massa nytt roligt folk å andra lärare. är så grymt less på Cederbergskolan,  verkligen typ sämsta lärarna, lr iaf några, som ska bli så skönt å slippa sen!
och så skönt att jag får hålla på med något som jag tycker är roligt.
Jag kommer at söka frisörprogrammet på John Bauer, och hoppas verkligen att jag kmr att komma in :)
Hoppas att jag valt rätt, men de känns så!  finns inget annat som verkar roligt , och som jag känner att jag vill gå .

Victoria sa igår att hon måste bo med Caroline och Emanuel , så vi kan tyvärr inte bo tsm. Tråkigt! Hade vare så kul att bo med hon :)
aja, hon får väl komma å sova hos mej typ jämt :P

Igår var vi på dans i Häggenås :) det var kul!
Victoria följde mej hem efter skolan , vi fixade oss mm, å sen for vi .

På vägen hem skulle emanuel å åka med oss hem , å vi var typ något övertrötta å hittade på en massa sånger å flumma på. haha . de var kul .

Den här dagen har varit slapp, tråkig mm xP
Inte gjort ett skit.

Känns som att det är Söndag idag, är väl mest för att pappa är ledig idag, han brukar aldrig vara hemma Lördagar typ. hehe.

jaja, ska väl fortsätta sega på :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emanuel Andersson

svar: ja dom var helt klart bäst:)

ha de bra:)

2009-01-10 @ 23:21:09
Postat av: Tim

haha min min var snyggast ;)

2009-01-10 @ 23:53:15
URL: http://timviktorsson.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, jag menar det! ;D men det var gulligt ;)

2009-01-11 @ 12:36:47
URL: http://matildaelfving.blogg.se/
Postat av: victoria grufvelgård

Jaaa :( Ville ju bo med dig ju .. :( Men vi får sova hos varann iaf :) MKT! :P <3

2009-01-16 @ 13:05:00

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0