Tråkig söndag ..

Igår var de tävling i Övik, och jag är väldigt nöjd med resultaten :)
Jag och Johan gjorde våran första tävling tsm igår,  dansade i Junior D ,  Vi hamnade på en fjärdeplats av 13 par, grymt roligt var det.
I dubbeln hamnmade vi oxå på en fjärdeplats, av 5 st,  jag är grymt nöjd över dansen, men det var väldigt hårt motsånd, men jag är nöjd ändå :)

Idag har jag kollat på filmen sen igår, och har även pluggat till SOprovet som jag tror att vi har imorrn , andra världskriget.
Största provet vi ska göra i SO och får minst tid på oss att träna,  menmen, är väl bara att göra de då. men de kmr nog inte att gå så bra för min del skulle jag tro.

Vi går bara tre dagar på skolan den är veckan, hemarbetsdag på onsdag och på fredag ska vi fara till Vinklumpen å hålla på me renar..  Egentligen vill jag inte dit, men det kan bli intressant att se vad samerna gör.
På fredag kväll blir det mest trolig dans  ( mm ;)  ) med Victoria och Brita :)  skoj! 

På sportlovet var jag förhoppningsvis till Lycksele till mina kära vänner Tim och Robin  :)  d blir skoj (: 


hare, puss . 

Kommentarer
Postat av: Tim

jag vet! ;)

okej, du får skicka!

2009-02-23 @ 22:28:51
URL: http://timviktorsson.blogg.se/
Postat av: Tim

jag vet! ;)

okej, du får skicka!

2009-02-23 @ 22:29:04
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0