tävling , mm

Imorrn efter skolan far jag till Övik, tävling på lördag (:  Bugg och dubel.

Igårkväll hade våran klass och föräldrar nå möte om klassresan, vi bestämde att det är till Göteborg vi far på klassresa, wiho fan va kul!  Jag längtar som en tok, far 20 maj :)  herregud vad roligt det ska bli.

Efter mötet följde Victoria med mej hem, vi hade bestämt oss för att de skulle bli en tidig kväll, halv tio. Men så blev det inte riktigt, vi satt uppe å prata tills klockan var runt ett.  tack för kvällen, alltid lika kul att va med dej :) <3

Ikväll har jag packat till i helgen, och annars bara suttit här.  men jag har faktiskt inte suttit vid datan sen i Söndags, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag.

Det kändes tomt i måndags utan ett Prison Break avsnitt, men jag var iaf på Linedance i måndags, var väl ganska kul faktiskt. I tisdags for jag äntligen in på uppvisningsträning, längesen sist!
Är en greaseuppvisning i mars som jag ser framemot.

Jag tränade även med Johan för första gången, och vi ska tävla på lördag, kmr bli grymt roligt.


nu ska jag gå å packa de sista! 

smsa gärna imorrn då jag ska fara ändaa till Övik ;)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Linnsan

lycka till ! (:

2009-02-19 @ 21:03:54
Postat av: Tim

haha, att de är! ^^

2009-02-19 @ 21:12:12
URL: http://timviktorsson.blogg.se/
Postat av: Emanuel Anderssone

hoppas det går bra för er:)

2009-02-19 @ 21:52:07
URL: http://[email protected]

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0