alla<3dag

Glad alla <3dag! :) 

Idag har jag inte gjort mkt, gjort klart mitt Selma arbete :D:D äntliiigen! Det är skönt att inte behöva tänka på det nå mer .

Igår var det fre 13, faktiskt inte så mkt otur för mej!
Har gjort 5 saker till tävlingen iaf  ;)

-Suttit under bordet en hel lektion.
-Skrivit en hälsning på 5 st rumpor i klassen.
-Gått i band med en kompis en hel dag.

-Ringt en främmande person och frågat varför han inte ringt upp.

-Och druckit 6st 33cl drickor på två timmar.  Under de två timmarna får man inte gå på toa heller.

Vi får inte dricka på lektionerna så de var till å dricka upp dom på rasterna.
Och fuck vad jag mådde dåligt sen! och fy fan va ja va pissnödig! haha.
Sen satt jag ju ihop med Brita oxå så vi va ju tvugna att gå samtidigt överallt. Va fult de skulle ha sett ut när vi gick på toa efter de två timmarna xD

Men det kmr bli en väldigt rolig tävling ;)  och det är ju såklart JAG som ska vinna ;) moahah. 

Igår var Linus och Knickis här, fika å spela kort till halv ett. Kul var det :)

Ikväll ska jag tare lugnt å va me Syster nu när hon är hemma :) <3


Kommentarer
Postat av: victoria

2-3 timmar tisdag, onsdag och torsdag. + tävling på lördag ;)

såklart :) kuuul! :D <3

2009-02-17 @ 15:13:20
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: robin

Åh, tack detsamma :)

Ja det gör vi, fan va jag längtar.

2009-02-18 @ 12:11:47
URL: http://ww.robisch.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0