bilder.

Drog till Norge med min kära Brita igår, riktigt roligt var det! ;) Dock förstod jag ingenting men litte längre in på kvällen prata ja nästan flytande norska.. lr hur brita? ;) haha, kanske.... 

Nu sitter jag bara hemma å är trött,  tänkte lägga in lite bilder sen jul .

   
julgranen ^^                                        pappa, som är som vanligt alltid lika seriös.. 


        
koncentrerad morfar som lärt sig skicka sms ^^            syster å mamma. (:


  

                                                          julklappar  :D

 
och finaste av älskling :') <3


jaja, lite bilder iaf :b

Imorrn åker ja till staden, hoppas man kan köpa litte på mellandagsrean! vill iaf ha nya skor till nyår och en paljett bolero typ :)

Puss!  / L

Kommentarer
Postat av: Brita

nja, de där med norskan vet jag inte om jag kan hålla med om, du pratade nog jämska istället :p hehe

2009-12-29 @ 20:25:46
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah, ja men typ iaf .. :b

2009-12-29 @ 22:29:55
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0