hatar söndagar.

Veckans sämsta dag lätt. 

Har inte gjort nånting idag, efter marcus åkt och jag ätit frukost gick ja å la mej igen. Vaknade vid halv sex av att telefonen ringde. Gick upp åt middag, en macka, å sen har ja bara suttit å halvsovit framför datan/TVn. Har absolut ingen lust att plugga alls, jag som måste. Men äsch. 

Imorrn har vi bad, och jag HATAR det! Fyfanhelvetesjävlafan va de är tråkigt! Ja säger som Linda: Jag hatar å bada, man blir så blöt -.- 

Iaf så här ser min vecka ut:
Måndag
: Julpyssel? , Bad :( och utflyttningsfest hos Brita senare på kvällen.
Tisdag: Ledig :) får se vad som händer .
Onsdag: Salongen? och öva inför julavslutning.
Torsdag: Bakning och film med klassen . ( en plåga för mej å nichole eftersom vi inte äter ... ^^)
Fredag: Julavslutning :) Sedan baka en stor fet god jävla kladdkaka med Nichole eftersom vårat "förbud" slutar då :D MUMS. ;)
Lördag: Dans på folkan :)
Söndag: Hemfärd kanske?

dyker väl säkert upp en massa mer (:

tagga feeest imorrrn då ;D  hihu

nä, packa badjävlakläder och sova kanske ? :) 

Gonatt, Puss/ L


Kommentarer
Postat av: Brita

ikväll gäller de! ;D

2009-12-14 @ 13:54:15
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

att de gör ;)

2009-12-14 @ 14:07:47
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0