grammisgala.

Tycker att alla ska trycka på länken ->http://vote.grammis.se/kategorier/arets-dansband.aspx <- , rösta på Jannez som etta! 10 band är nominerad, blir dom bland dom 5 som får flest röster får dom åka på grammisgalan! Så rösta med alla mailadresser ni har! :)


Iaf, gårdagen spenderade jag först på skolan, och jag gillar inte idrott haha.. jag vet, jag är lat -.-
Sedan for jag till Krokom med Marcus, bra dag :) <3

Har gått med Linda och Nichole på stan idag, kikade lite på julklappar och lite kläder. Får nästan panik att jag inte köpt en enda julklapp än :s  menmen, får ta en dag till helgen kanske :)
Hittade även en supersnygg klänning på Vila, vill haa...

Jaja, kanske ska börja plugga lite nu då, känns som jag inte gör annat nu. Har prov om typ blandningar imorrn, jippi. Jag som kan så mkt (y)

Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0