fredag!

äntligen helg säger jag, så less jag är på skolan nu . Men bara en vecka kvar! Typ 4 riktiga skoldagar, gillaa.
Hade engelska idag, tråkigt som vanligt. Fick oxå veta att jag glömt lämna in en uppgift, men nu är det gjort.
Fick även våra salami idag, blev ganska tungt när ja skulle gå hem, men stark som jag är så va de ju iofs inga problem.... ;) 

Skyndade mej ner på stan för å träffa Julia, vi köpte julklapp till mamma å pappa :) Gick sedan och åt på kebab baren (fast city är bättre.. ) , andra gången den här veckan.. ;s men såå gott, haha. Fortsätter ja så här lär jag ju rulla fram hädanefter.

Igår skulle jag plugga, men istället pluggade jag åt Linda, haha. Hjälpte faktiskt henne med en engelska uppgift, får väl se om hon vill fråga mej om hjälpt nåmer efter hon fått betyget ;b 

Nu sitter jag hemma i lägenheten, blir ännu en helg i stan :) Faktiskt längesen jag var hem till Laxsjö nu, menmen.
Å sen kommer Marcus hit oxå, puss på de :) hihi <3 



Puss / L  

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Linda

Tack :) <3

2009-12-11 @ 17:36:15
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

luuugnt ;) :) <3

2009-12-12 @ 00:09:02
URL: http://linneaoscarsson.blogg.s

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0