en dag .

YES! Jannez vidare till grammisgalan! :D  nu hoppas jag ju att de är självklart att jag ska me... ;)  kanske..

Världens onädigaste skolvecka tror jag oxå!
Måndag - julpyssel, och bad men badet var stängt så vi sluta (y)  ( jag klagar inte)
Tisdag: ledig :D
Onsdag
- börja halv nio ( jag kom dit runt halv tio eftersom jag försov mej, igen -.- ) men slutade typ tio.
Idag - bakning med klassen och film , jag gick efter lunch . segt ju.
Imorrn - julavslutning.

haha, ganska onödig vecka.

Iaf imorrn, julavslutning.. Jag kommer dö av nervositet eftersom jag ska sjunga en vers som är hur ljus som helst! Så de låter ganska obra när jag sjunger :( aja, sen äre iaf JULLOV! Vissa andra slutar på tisdag, Suckers! Sen väntas tre härliga veckor jullov :)

Imorrn slutar mitt å Nicholes nyttiga liv, haha. Det firar vi med en fet stor jävla chokladkaka som vi ska baka :D hihu.

ikväll blire träning, längesen må jag säga ;s 

aja, Puss! / L

Kommentarer
Postat av: Tolli

Nu jävlar är d slut på d här! ;D kladdkaka HERE WE COME! :') haha

2009-12-17 @ 17:42:38
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: my

det går bra ska du se :)) <333

2009-12-17 @ 19:54:46
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nichole: ATT de är :D! bara några timmar kvar nu ;);)

My : hoppas ;s :) <3

2009-12-17 @ 21:14:18
Postat av: victoria

jaa, vi ska meeee!!!! :D

2009-12-18 @ 14:37:33
Postat av: Linnea

ATT vi ska :D:D

2009-12-18 @ 22:51:05
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0