dääns

Igår blev det middag mm hos Emanuel, riktigt mysigt! Älskar när nån tar fram gitarren å alla sitter å sjunger å spelar, mys!
Sedan gick vi på dansen, där även Marcus var . Kul kväll :)

och bästa av allt j u l l o v !

Idag visade jag öven prov på mina matlagningsskills, makaroner å korv (y)  ja lyckades ;)

nu ska jag Hissa å Dissa !




1. JULLOV! - Behöver jag ens säga nåt? :)
2. Den traditionsenliga "tomtedansen" till Jannez på folketshus - alltid mycket folk och alltid bra stämning!
3. Jannez till grammisgalan - Blev bland de fem som fick flest röster och får åka till grammisgalan 15 Januari. COOOOLT lr vad ;)


1. "Kniven mot strupen" -
tv3's program som ska likna Hells kitchen, fy fan va löjligt de är när han ska försöka härma Gordon Ramsey! HAHA, så töntigt att sverige alltid ska försöka härma, blir ju bara dåligt!
2. Min mobil , Sony Ericsson - Min tredje telefon som inte funkar, blir så less! Måste lämna in den ännu en gång -.- nu vill ja fan ha en som funkar.
3. Marcus till Österrike - KUL att Marcus åket till österrike över jul å kommer hem på nyår, en och en halv vecka.. nä de går inte. hihu...



Puss / L


Kommentarer
Postat av: My

Annandan here vi kommer ;) thahhaa<3

2009-12-22 @ 12:38:43
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah, yeeey ;) :D <33

2009-12-22 @ 14:02:57
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0