annandan.

Började med förfest hos Oskar, var kanske inte sååå roligt som vi hoppades på. och aldrig mer att jag åker skoter med en som druckit  , haha inte kul -.- xD
Sen begav vi oss ner på dansen, träffade mkt trevligt folk å hade d skojj, lyckad kväll må jag säga! :)
Sov till halv tre idag, lite för länge kanske, men skönt var det!  Sen fick vi middagsbesök vid fyra som precis har åkt hem.

Nu sitter jag här å ser tjock ut, å tänker att jag faktiskt inte vill vara i Laxsjö på nyår . Fan fan fan .


nån gång till veckan blir det nog bilder sen jul, Puss / L


Kommentarer
Postat av: Marcus ditt <3

fan fan fan.. <3

2009-12-28 @ 00:52:18
Postat av: anna

klart du vill :) det blir kul, med litte bursköl ;)

2009-12-28 @ 10:11:34
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: LinneaO

haha, bursköl ;) jo, men de blir säkert kul :)



2009-12-28 @ 13:48:06
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0