love it, hate it, wathever, just enjoy it .

förraa veckan ( tror jag )  va då jag å mamma i sundsvall ,  ja köpte, hyllor , lampor å massa annat till lägenheten.
Sen gick vi på birsta å handla MASSOR av kläder :D alltid skoj å shoppa, mindre skoj att pengarna tar slut!
Men rolig dag iaf (:

Jag har även jobbat klart mina tre veckor på Ica, nu väntar jag bara på lönen, som kmr i slutet på september.....  okra va utan pengar så länghe! haha.

I helgen har jag varit på kurs inför skoterkort, och igår va de uppskrivning, å ja blev godkänd :)  nu äre bara snön som fattas ;)

I söndags flyttade jag in alla kläder å så hit till lägenheten, kul! Nu känns de verkligen som att jag bor här :)
Ikväll blir det bio med Victoria, Harry Potter blir det. :)

btw, lyssna! SÅ gryyyyyyyyyyyyyymt bra dom är!
http://www.youtube.com/watch?v=pubArS8Tj-M&feature=related



/ L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0