some say love ,

sitter här med min älskade JB data å kollar runt lite på youtube. Hamnade på "The rose" och kommer å tänka på hur mkt jag saknar att sjunga! Alla sång lektioner vi hade innan skolavslutningen då jag + tre tjejer skulle sjunga den, och i övrigt alla sånglektioner jag hade när ja gick i föllinge. Gu va ja saknar sången, även fast det kanske inte låter så bra alla gånger men kul är det iaf.
Ta gitarren å spela å sjunga, i like it. (:
aja, nog tjatat om detta.
 

                                                                        victoria, linnea, brita, hanne.


Idag, klev upp vid halv nio å gjorde mig klar inför dansträning, uppvisningsträning. Längesen jag tränade nu faktiskt, men ja tyckte faktiskt inte att det var så roligt. får se om jag ska fortsätta me de lr inte, känns som att jag hellre vill satsa mer på parträningen nu. Nu när vi gått upp en klass, hårdare motstånd nu så då behövs det mera träning!
Jag längtar som en galning till 3 oktober, tävling i lycksele . Första gången i C-klass, blir spännande! :)
Efter träningen for ja hem, sen åkte vi ner till Linus (kusin) å Therese å kolla på våran gamla lägenhet. grymt fint dom hade gjort de iaf!  Sen blev det middag här å nu sitter jag helt själv i lägenheten i min säng å skriver en tråkig blogg. Syrran är ute å övningskör, så de är nog bäst att hålla sej inomhus, haha.

Mamma är här över helgen, fyllt på kylskåpet å fyllt frysen med matlådor, haha. Nåt som inte är riktigt min starka sida är att laga mat. ;s
Imorgon ska jag nog åka å försöka hitta mej ett jobb nånstans. Tjäna lite extra cash är inte helt fel, nåt som jag verkligen behöver! Vill ha sååå mkt, men som jag tyvärr inte kan köpa.
Så lite mer pengar skulle ju int skada.


btw, nån som har tips på bra låtar? ->  tell me !

/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0