FrA09 :)

Första skolveckan är avklarad, jag gillar skolan och trivs mkt bra i klassen :) 
Inga vanliga lektioner första veckan, bara massa information å litte sånt . Fick våra nya datorer idag, GILLA! Är typ redan beroende av den. 
Sluta vid halv tolv idag, slapp dag. Då gick jag å Brita ner på stan, gick på subway å åt. Ska försöka inte bränna alla mina pengar där ... ;s åh, va ja älskar subway.. xb
Annars gillar jag inte vårat schema, börjar 08.40 å slutar 15.40, varje dag förutom onsdagar då vi har stödlektion på eftermiddagen, så om man inte har nå å göra då slutar vi 11.40. långa dagar, menmen .

I onsdags var jag på fest, jag hade as roligt, tack för kvällen!  
Har inga planer för helgen, mamma kmr in iaf så får väl se va som händer..

hör av er om ni vill hitta på nåt ;)


/L




Kommentarer
Postat av: Tolli(Nichole)

indeed, blivande datanörd här! subway är galet gott! som marabouchoklad.. och sourcream and onion chips.. och ostbågar.. OCH CHEESBALLS! OCH, you name it! ;O mohaha! :)

2009-09-01 @ 16:13:06
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0