allvaret har börjat

Idag hade vi våran första riktiga lektion, svenska. Jag gillar våran lärare skarpt! Vi fick väl inte göra så mkt idag, skriva ett brev till hon om oss själva och prata om nå betygskriterier i grupper.
Efter svenskan fick vi lunch en timme och etfer de hade vi idrott. Vi gjorde mest nå tester å så.
Dagen gick hyfsat fort ändå , de gillar vi!

Igår fick vi besök av fölingpöjkan :) Linus skulle lämna en av pappas gitarrer här, så nu sitter jag å övar x)


Imorgon ska jag äntligen åka å träna med Johan! Åh va kul det ska bli, så längesen jag dansade nu faktiskt. Ska bli skönt att komma igång med träningarna nu igen.
På onsdag ska kanske Jag, Brita, Linda, Erika och Nichole laga mat tsm, och senare på kvällen blir det nog fest. 

Ikväll ska jag faktiskt försöka tvätta, vilket kanske inte kommer gå så bra, tur syrran är med å visar hur man gör. 

Ne, nu ska ja väl gå å försöka laga nån mat .... 

/L  


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Gunilla är as cool :D

<3

2009-09-01 @ 18:21:46
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0