påsk :)

Gu va de är härligt med lov!

Jag har iaf haft en mkt rolig påskhelg, I lördags var de den traditionella påskaftonsdansen i Laxsjö, mkt froligt folk. jag hade iaf jätte kul, roligare å roligare ju senare de vart .. x ) 

Efter vi kommit hem från dansen fick vi besök av några , en kille hade sprungit in i en lykstolpe , illa. Så han låg inne hos oss tills ambulansen kom. Illa. 

halvsex gick jag å  la mej, och klev upp halv tio för att fixa mej inför Morfars kalas i Tjärnmyrberget eftersom han fyllde 70 år igår :)  Trevligt var de!


Har ingen aning om vad jag ska göra resten av lovet, om nån vll hitta på nåt så äre bara att höra av sej :)

På lördag äre tävling i Umeå, jag längtar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag ska kolla om jag också får fara ;P

2009-04-14 @ 19:51:16
Postat av: Anonym

Men jag ska kolla om jag också får fara ;P

2009-04-14 @ 19:51:19

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0