.

Igår var jag i stan och fixade pass tills vi åker till Bulgarien , gu så snyggt de belv ...

Jag köpte även lite smink, och hårfärg . Så senare på kvällen färgade min syster mitt hår, så nu äre svart (: Jag vågade tillslut, det tog ett tag innan jag bestämde mej för att köpa.  Men nu äre gjort å nu äre svart, vart rätt nöjd ändå : )

Idag har jag inga planer för vad jag ska göra, funderar på att gå ut å springa en sväng .
Annars ska jag väl bara packa å så inför imorrn, åker till Umeå 05.30 på tävling, sjukt roligt!
Sista tävlingen innan hösten nu , så de skulle sitta fint med 2 poäng så är vi i C klass .


Påsklovet är snart slut , fan va ja inte orkar gå på skolan! usch, nu börjar väl alla prov å skit igen .
På måndag blire nationella i matte , gu va ja längtar, matte är verkligen min starka sida (y) eller inte....


nä nu ska jag försöka dra mej ut,  hejs!

Kommentarer
Postat av: emelie:)

du passade faktiskt sjukt bra i de :) Tänkte på det men sa aldrig nått ;>

2009-04-18 @ 22:16:32
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0