Torsdag 9/10

sjuuuuuuuuuuuuuuk :((  ååh, va tråkigt de är å va sjuk, jag har feber, ont i huve som faaaan, åsså har min hals typ svullit upp : o  obra .

Följde mamma till Änge idag , träffade momma å morfar :) 


Igår va jag på studie besök på sjukhuse ,  ganska så drygt xD  sen gick vi lite på stan , Jag, Victoria , Brita å Kia , sen så for dom hem å då gick jag å victoria å åt pizza ;D skrattanfall typ hela tiden ^^  man kan inte ha tråkig när man är med dej victoria ^^ <3  aja, sen gick vi å köpte godis ;D å sen gick vi på bio  å kolla på Patrik 1,5 , så jävla kulig film ^^ 

hoppas ja kmr på skolan imorrn , okra va hemma å tråka x O haha . 

PUSS! <3

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0