Torsdag 23/10

va ett tag sen ja skrev nu :p

har iaf varit 4 dagar på nfi i veckan :) börjat nio och slutat fem . puuh . men de har varit kul, men fått vääldigt ont i fötterna xP måste typ stå hela dagarna xD
jag har fått sopa hår ^^ ,  handräckning ( gett rullar mm till dom som ska permanenta ^^ )  tvättat hår och gjort nån  efterbehandling på nån tant . tagit ur rullar lr va de heter :P  druckit oboy ^^ dom har värsta automaten där me typ 8 st olika drycker å välja på , å de är så jävla gott ^^ går dit å dricker oboy typ hela tiden x )

och idag har jag tonat håret och klippt mej :D är riktigt nöjd :]] kul med förändring ;)
efter jag slutat så gick jag ner på stan , träffade jimmy å marcus innan victoria kom :) då gick vi på bio, mamma mia! med brita å jåvva . bra film (y)

i onsdags var jag på dans på furan . jannez ;)  haha , va värsta pinsamt på slutet ^^
skulle gå bak o logen (stavning? xD )  å hämta mina grejer . å då va svt där å filma , å jag var tvungen å gå förbi filmkameran för å hämta jackan , å då när ja gick förbi så fastna tröjan i stolen , haha pinsamt ^^ aja . intressant å veta :P

imorrn slutar jag iaf vid två. hoppas jag får ^^ ska åka hem till laxsjö då ;) 
tävling på lördag! fan va KUL!!! längta som faan! 

aja. orka skriva mer, ville uppdatera bloggen lite ^^  


PUSS på er ;)   

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0