Torsdag 2/10

I lördags va de brännbollsturnering ^^  skulle spela mot krokom men dom kom int så de va bara föllinge som spela xD mobbat .. :P men mitt lag då , som hade snyggast lag namn : "Linnea" ^^ haha . förlorade faktiskt :O ^^ . men de va ju skitsamma :P  jag fick då döma finalmatcken  x  )
Efter brännbollen vare dans till fålings. va jätte mkt folk. not . så då fick jag å kia liva uppstämningen så vi gick å ställde oss framför sen å skrek å tjoa på dom ^^ mkt kul , var väldigt hes efteråt.
Victoria följde mej hem . -inga kommentarer- .

och va meningen att ja å victoria skulle åka till lycksele imorrn, men nu kunde int jag :(((( så de blev inge fö mej :'( hade sett framemot de .. men victoria får åka utan mej å ha de så superjättekul ändå :)

Sen skola på måndag då :/  usch ...
hade SO prov idag , gick väl hyfsat bra iaf . men får väl se hur bra de gick nästa vecka :)

Imorrn far jag till stan , dansgala på folkan :)
sen på lördag ska jag å syrran gå på stan å shoppa :D  sen myskväll med hon :] <3



och du din skitstövel kan ju bara ta å dra ! :@ :'(


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0