Söndag 19/10

Idag har jag farit till stan :]  just nu sitter jagi syrrans lägenhet å väntar på att hon ska komma hem :P Hon å Erik har varit i Sthlm och tävlat och bara för att min syrra är bäst å vann i Stockholm ;D tihi :P Grattis syster! <3 så nu sitter dom på ett tåg på väg hem :)
 
Imorrn så börjar jag min prao på nfi :) får väl hoppas att de blir roligt :P . Ska då bo här i stan en hel vecka ^^  lr till på fredag, då åker jag tillbaks till stora Laxsjö xP  åå lördag blire täävling i härnösand! :)))))  wiiii x)


och nu äre bara 30 timmar och 30 minuter tills det är PRISON BREAK :DD  xD   wihoo ! x )



Kommentarer
Postat av: Caroline

Prison Break är bääst! :D <3

2008-10-22 @ 21:39:04
URL: http://carolinegrufvelgard.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0