Lördag 18/10

Äntligen börjar febern gå ner, och ögoninflamationen är nästan borta :D
igårkväll innan jag skulle lägga mej så skulle jag ta lite hostmedecin , har ätit den förut så de har ju aldrig varit nåt problem med de. men efter ca en timme efter jag tagit den där medecinen börjar jag få så J*vla ont i magen , lr typ ovanför , under revbenen typ. å de blev bara värre och värre. Kramp i gallvägarna . åå fy F*N va ont de gjorde!! låg å skrek för de gjorde så ont . så mamma ringde till Sjukvårdsupplysningen å dom tyckte att vi skulle fara in på akuten å kolla va de var. mest troligt var de ju biverkningar av medecinen , men eftersom att jag varit sjuk så länge så kunde de ju va nåt annat. så vi gick ut till bilen å for till stan , runt 2 på natten . och värre och värre blev de , så en ambulans fick möta oss .
Precis innan ambulansen kom så började de att lugna ner sej, som tur va . så dom tryckte lite på magen min å tog nå blodtryck . men jag behövde inte åka ambulans in då eftersom att de hade lugnat sej . så jag å mamma fortsatte att åka in. Väl inne på akuten så kom de nån sjuksköterska å ställde nåra frågor å sen va de ju bara å vänta på att doktorn skulle komma...... kvart över fem kom hon å sa att de va nog bara så att jag fick en reaktion av medecinen så att vi kunde fara hem . Vänta två och en halv timme där på dom orden?? xD aja, vi for å la oss i julias lgh å for hem idag. gick ju bra tillslut :) men aldrig mer den där hostmedecinen iaf xP

Å nu så ska jag väl packa inför praoveckan:) far in imorrn, ska träna lite dubbel på dan oxå :D
och Ikväll ska jag iaf kolla på dansbandskampen x)  jääh ;)


Hare fint! (y)
Puss!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0