Torsdag 13/11

Imorse klev jag upp fyra för att åka med Jannez till stan, Jag, Victoria och Emanuel skulle klippa oss på nfi.

Vi kom till stan typ halv åtta å då for vi till Caroline med våra grejer. Sen for vi till nfi till åtta och började köa... Vi köade ca 1-1½ timme innan vi fick våran nummerlapp. :o vi gick å satt oss i sofferna å tog lite oboy x )
tänlte ju att de inte skulle ta så lång tid eftersom att de inte va jätte många framför oss, men kl 13.00! då fick ja klippa mej :O haha , fan va drygt å vänta xD
Klippningen vart jag nöjd med, efter de va klart gick jag till Annah å färga håret, är riktigt nöjd med färg och klipp :)

När de äntligen va klart fick vi äntligen gå å äta x  ) hungrig som en tok ^^   Så typ halv tre gick vi å åt på Subway, så gott det är där ;D

Sen for jag hem med Julia å Annah hit till Torvalla. Henke å annah skulle äta middag hos oss, inte för att ja va så hungrig precs O.o  sen for dom på träning och då kom jag på att jag hade glömt min väska hos victoria , så då vare ju bara å fara å hämta den. Å sen bada jag , skööönt ;)

å nu sitter jag här själv i syrrans lägenhet .

Ska vara här i stan ända tills måndag kväll. imorrn har vi studie besök på Wargen/PC och fyrvalla..
på lördag äre uppvisning :D grymt kul :))




Jag älskar dej <3

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0