Söndag 2/11

De här lovet tycker jag har gått alldeles för fort..  Usch för skola imorrn, ska ha engelska prov oxå ;S 
Men ska bli jätte kul å träffa alla, inte varit på skolan på tre veckor x )

På lovet har jag väl egentilgen inte gjort så mkt, i Onsdags så for ja till stan , träffade rebecka på stan å gick å åt. sen tog vi en buss till lillsjöskolan å tränade dubbel med Rickard :)  Det gick riktigt bra och de va riktigt roligt :)
Nu har vi nästan ett helt program och vi kan de superbra :D Synd bara att vi inte får köra programmet i Skellefteå , men de kmr ju fler tävlingar :)
Lycka till på fotbollen rebecka ;D heh .

Torsdag : Jag, Rebecka och Victoria gick på stan :)  Jag å Rebecka köpte nya dubbelbuggskläder :D sen gick vi runt å kolla bara :) 
Sen for jag å Victoria hem, vi fick skjuts av Örjan å Marita . 

Fredag : Jag , Mamma å Pappa for till stan . Först på elgiganten å skulle lämna in min telefon .....igen! ...
men dom uppdaterade mjukvaran tog typ tio min . å sen va telefonen bra igen :D äntliigen x )   sen for vi å hämta julia i torvalla .  Å så for vi på Max å åt ^^  Såg världens roligaste familj där xD hahah . usch . xP

 Sen gick vi litte på stan ,  inte pappa då ^^ ,  å då köpte jag en Klänning som ja ska ha på mej när vi far till Strängnäs å kollar på Dansbanskampen , då min kära far ska va me xD haha ,  åsså köpte jag Två kjolar, leggings, och en svart tjocktröja :) 

Efter de for vi hem till Julia å gjorde mat, lr mamma gjorde ^^ ,  henke kom dit å åt oxå, å sen for vi å dansa till Shake på furan :)  ganska lite folk, men var nog för att Lasse Stefans spela på Folkan samtidigt .. å dom är ju inte äns bra -.- xD heh .

aja orka :P  
 
Puss !

Kommentarer
Postat av: Clara

Lasse Stefans är mindre bra :p haha<3

2008-11-07 @ 12:58:26
URL: http://clarasmith.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0