Fredag 7/11

Den här veckan har gått hur fort som helst :) å de är ju inte obra :P

Gjorde ett engelska prov i tisdags och fick mvg på de :D stolt x)
I onsdags hade vi utvsamtal. kan ju säga att jag hade as hög frånvaro :O bara för att ja va sjuk så länge. å nu ligger jag efter i allt. de är obra! så imorrn blire till å plugga... 
Tyskaprov, So-prov, hemkunskapsprov, matteprov och fysik prov. jippi .....
Sen skulle vi lämna in en praonovell på tisdag, och måste ju säga att jag är riktigt stolt, för jag skrev klart den nyss :)))) hehe xD

Idag hade vi Luciaval :) Grattis till Victoria som blev årets Lucia på skolan :) oväntat.... not ^^

aja nu kom sam å emanuel :D
pusshej :p

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0