Torsdag 18/12

Äntligen Jullov! :]

Egentligen sista dagen imorrn, men är ledig eftersom jag ska till Strängnäs :D

I tisdags fick vi beskedet att Jannez har blivit tittarnas joker ! :D jag vart så sjukt glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! så jävla roligt, och så jävla rätt ;)

Så Imorgon, kvart över sex, far Jag, Pappa och Emanuel till föllinge, där väntar Peo, Cina och Victoria på oss.
Så då  packar vi in grejerna i bussen och väntar på att Pappa och Peo lastar ur lite saker ur bussen. Sen far vi och hämtar Mariell, och sen fortsätter vi till stan. Där plockar vi upp Mamma, Julia, Marie, Jörgen, Angelica och Caroline :)

Sen bär det av till Strängnäs :D ca 10 timmar buss åkning..

På Lördag är det final i dansbandskampen, och jag hoppas att ALLA ringer och Röstar på JANNEZ! 099-23001. ringringring!

Det kommer att bli så grymt kul att åka ner igen och kolla på Pappa och dom andra :) den här gången kommer vi också att få sitta vid ett bord närmast Green Room , så nu kommer vi få se Jätte bra! Och se när dom sitter i Green Room och väntar :)  Go Pappa;)  hehe . ^^
Igårkväll ängnade vi oss åt att göra om skyltar som vi hade förra gången :) dom blev riktigt snygga ;)




Och om 6 dagar är det Julafton , längtar som en tok ! :)
Problemet är att jag inte har köpt en enda julklapp än :S shiiit. 
Hoppas de blir på måndag :) jag kommer bli paank ...... :s :( xD

Men önksar alla en God Jul , och ett gott nytt år ! :)

Ha de bra , och glöm inte att rösta på Lördag ;)

Pusshej!



Älskar dej Jimmy <3

Kommentarer
Postat av: victoria svarar

haha, nejdå.

det kommer nog gå bra ska du se :D

2008-12-23 @ 15:45:14
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 15:47:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0