Tisdag 30/12

Imorrn är det nyår och Familjen Gurfvelgård kommer hit :) 

Vill Önska alla ett Gott nytt år :) !


Idag har jag lärt mej att spela Gitarrboogie ,  stolt ^^  lr ja , det låter väl inte så bra men ändå :P jag övar på de ;)

Längtar som en tok till 17 Januari, då är det Klubbmästerskap för ÖBRK :) 
Jag ska dansa Bugg med Putte ,  Dubbel med Rickard och Rebecka , Rock med Mattias och Boogie med Andreas :)
ska bli hur kul som helst :) 
Det är så bra att jag och mattias har ett program i rocken , not ! och att jag och Putte är så samdansade, not ! att jag kan vårat dubbelprogram , not ! och att jag är så jävla bra i Boogie, NOT!  , haha det känns som att det kmr gå bra ;) hahah ^^

Efter KMet hoppas jag på att jag får hänga på Victoria å Lycksele och Luleå folket till Ås :)
Längesedan man träffade dom nu! : o

menmen . Gott nytt år! :)  <3


Kommentarer
Postat av: victoria

gott nytt år :)

men hurru, det kommer säkert gå bra :)

det blir kuul! :D <3

2008-12-30 @ 15:37:42
URL: http://victoriasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0