Lördag 6/12

Oj va längesen de va jag skrev nu .. :s hehe . känner att jag måste uppdatera lite . ^^

för precis två veckor sedan var vi i Strängnäs, åå de va så jävla roligt!!

(läs mer på min linneaoscarsson.bilddagboken.se ) 
men det var synd att dom inte gick vidare bara.. skiljde ju bara 70 röster mellan jannez å scotts :o
och på tisdag får vi veta om dom har möjlighet att komma in till finalen :D och de måste dom ju bara göra!! för vi SKA ju åka ner till strägnäs den 20 å titta ;) hehe .


Aja, nu sitter jag här iaf i Carolines lägenhet med Victoria, Ska snart fara ner på stan ,  kolla lite där å så ska vi ¨åka på jamtli på julmarknan :)

Igår va vi med Sophie, skulle fara på fest till Torvalla, men gick ingen buss förrän 21.45. såvi började å gå, gick ju nästan till torvalla xD men när bussen äntligen kom , å vi kom fram dit så skulle dom som va i torvalla fara på körfälte, å då ringde sophie ti sin far å då for vi hem . Å jag typ frös ihjä!!! så jävla kallt de va :s  uscha, de gör vi inte om xP  ganska onödigt vare ju oxå å gå så långt .... men aja :p hehe .

de va iaf kul å få träffa Sophie :) <3





Älskling <3


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0